Πρωτόκολλο για την αξιολόγηση δεξιοτήτων επικοινωνίας
Μαθητής:
Ημερομηνία
παρατήρησης:
Ημερομηνία συνέντευξης:
ΒΑΣΙΚΕΣ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
|
Δεξιότη-τα
Ναι/ όχι
|
Μορφή
πώς
|
Πλαίσιο
πού /με ποιόν
|
Λεξιλόγιο
τι είπε
|
Παρατ/σεις
|
Να
ζητά
|
|||||
1.Να
ζητά αντικείμενο
| |||||
2.Να
ζητά δεύτερη- τρίτη φορά το ίδιο αντικείμενο
| |||||
3.Να
ζητά αγαπημένη δραστηριότητα
| |||||
4.Να
ζητά επανάληψη δραστηριότητας (πάλι)
| |||||
5.Να
εκφράζει προτίμηση όταν του δίνεται η επιλογή
| |||||
6.Να
ζητά βοήθεια
| |||||
7.Να
ζητά άδεια
| |||||
Να
τραβάει την προσοχή
| |||||
1.
Να τραβάει την προσοχή όταν κά-ποιος τον κοιτάει και είναι κοντά του
| |||||
2.Να
τραβάει την προσοχή όταν κά-ποιος τον κοιτάει και είναι μακριά του
| |||||
3.
Να μάθει να τραβάει την προσοχή όταν κάποιος δεν τον κοιτάει και είναι
| |||||
κοντά
του
| |||||
4.
Να μάθει να τραβάει την προσοχή όταν κάποιος δεν τον κοιτάει και είναι μακριά
του
| |||||
Να
μάθει να αρνείται
| |||||
1.Να
αρνείται αντικείμενο
| |||||
2.Να
αρνείται δραστηριότητα
| |||||
Να
μάθει να σχολιάζει
| |||||
1.Να
ονομάζει αντικείμενα
| |||||
2.Να
ονομάζει πρόσωπα
| |||||
3.Να
περιγράφει ενέργειες
| |||||
4.Να
περιγράφει ενέργειες σε αντικείμενα
| |||||
5.Να
μάθει να περιγράφει αυτό που κάνει τώρα
| |||||
6.Να
περιγράφει ενέργειες που έκανε ο ίδιος στο παρελθόν
| |||||
7.Να
περιγράφει ενέργειες άλλων ατόμων τωρινές
| |||||
8.Να
περιγράφει ενέργειες άλλων ατόμων παρελθοντικές
| |||||
9.Να
σχολιάζει το απροσδόκητο/ το λάθος
| |||||
10.Να
περιγράφει χαρακτηριστικά αντικειμένων
| |||||
11.Να
περιγράφει χαρακτηριστικά ατόμων
| |||||
12.Να
περιγράφει τον εαυτό του
| |||||
13.Να
δηλώνει ότι τελείωσε
| |||||
14.Να
δηλώνει ό,τι έχει στην κατοχή του
| |||||
15.Να
περιγράφει θέσεις αντικειμένων- προσώπων
| |||||
Να
δίνει πληροφορίες
| |||||
1.Να
δίνει πληροφορίες σχετικά με αντικείμενα
| |||||
2.Να
δίνει πληροφορίες σχετικά με πρόσωπα
| |||||
3.Να
δίνει πληροφορίες σχετικά με τον εαυτό του
| |||||
4.Να
δίνει πληροφορίες σχετικά με ενέργειες
| |||||
5.Να
δέχεται, να συμφωνεί
| |||||
6.Να
δίνει πληροφορίες για ό,τι του αρέσει
| |||||
7.Να
δίνει πληροφορίες για ό,τι δεν του αρέσει
| |||||
8..Να
μάθει να δίνει πληροφορίες σχετικά με τον χώρο
| |||||
9.Να
δίνει πληροφορίες σχετικά με το χρόνο
| |||||
10.Να
δίνει πληροφορίες σχετικά με την αιτία
| |||||
Να
ζητά πληροφορίες
| |||||
1.Να
ζητά πληροφορίες σχετικά με αντικείμενα
| |||||
2.Να
ζητά πληροφορίες σχετικά με πρόσωπα
| |||||
3.Να
ζητά πληροφορίες σχετικά με ενέργειες
| |||||
4.
Να ζητά πληροφορίες σχετικά με τη θέση αντικειμένων- προσώπων
| |||||
5.Να
ζητά πληροφορίες σχετικά με το χρόνο
| |||||
6.Να
ζητά πληροφορίες σχετικά με
| |||||
την
αιτία
| |||||
Να
εκφράζει συναισθήματα
| |||||
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
| |||||
Εντολές
- οδηγίες
| |||||
1.Να
μάθει να εκτελεί εντολές - οδηγίες
| |||||
2.Να
μάθει να δίνει εντολές - οδηγίες
| |||||
Λεκτικές
Δεξιότητες συζήτησης
| |||||
1.Να
ακούει προσεκτικά
-ιστορίες
–παραμύθια
-ποιήματα-τραγούδια
-αφήγηση
γεγονότων
| |||||
2.Να
αφηγείται μια ιστορία
| |||||
3.Να
παίρνει πρωτοβουλία για συζήτηση
| |||||
4.Να
συνεχίζει μια συνομιλία κάνοντας αυθόρμητα σχόλια
| |||||
5.Να
συνεχίζει μια συνομιλία παρέχοντας πληροφορίες
| |||||
6.Να
συνεχίζει μια συνομιλία απαντώντας σε ερωτήσεις
| |||||
7.Να
συνεχίζει μια συνομιλία κάνοντας ερωτήσεις
| |||||
8.Να
συνεχίζει μια συνομιλία δείχνοντας κατάλληλες λεκτικές συναισθηματικές
ενδείξεις
| |||||
9.Να
κλείνει μια συνομιλία
| |||||
10.Να
ζητά διευκρινίσεις
| |||||
Μη
λεκτικές Δεξιότητες συζήτησης
| |||||
1.Να
κοιτάζει / απευθύνεται στο συνομιλητή
| |||||
2.Να
διατηρεί φυσική εγγύτητα με το συνομιλητή
| |||||
3.Να
διακρίνει το κατάλληλο από το ακατάλληλο άγγιγμα κατά τη διάρκεια μιας
συζήτησης
| |||||
4.Να
αλλάζει την ένταση της φωνής ανάλογα με την περίσταση
| |||||
5.Να
περιμένει τη σειρά του στη συζήτηση
| |||||
6.Να
αναγνωρίζει και να ανταποκρίνεται σε μη λεκτικές ενδείξεις
|
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου