Ένας ιστότοπος ενημέρωσης, διαλόγου και επικοινωνίας, εκπαιδευτικών, γονέων και μαθητών... Ανταλλαγή ενημερωτικού και εκπαιδευτικού υλικού... Κατάθεση απόψεων και εμπειριών.... Συνεργασία και υποστήριξη..!!

2/8/13

Βιογραφικό




Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Βόλο. Αποφοίτησα από το 1ο Ενιαίο Λύκειο Βόλου και σπούδασα στο Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας (Βόλος). Στο ίδιο τμήμα, ολοκλήρωσα τις μεταπτυχιακές μου σπουδές, στο Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην «Ειδική Αγωγή» (MSc in Special Education).
Εργάζομαι ως δασκάλα ειδικής αγωγής σε Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (Γενικά σχολεία: Τμήματα Ένταξης-παράλληλη στήριξη και Ειδικά σχολεία).

Έχω καταρτισθεί προκειμένου να εκπαιδεύω παιδιά με :
  • ·         Νοητική καθυστέρηση
  • ·         Προβλήματα ακοής
  • ·         Προβλήματα όρασης
  • ·         Διάχυτες Αναπτυξιακές Διαταραχές, Αυτισμό
  • ·         Μαθησιακές δυσκολίες




 
Είμαι Κάτοχος :
Proficiency of Michigan
ECDL






Δημοσιεύσεις:

 

«Μουσεία “ανοιχτά σε όλους”: Βασικές προδιαγραφές για καθολική πρόσβαση ατόμων με Αναπηρία ή/και  Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες»,
Συνέδριο «Πολιτισμός και Ειδική Αγωγή» . Οργάνωση συνεδρίου: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Πρόγραμμα Επικαιροποίησης Γνώσεων Αποφοίτων ΑΕΙ (ΠΕΓΑ) «Πολιτισμός/Ειδική Αγωγή. Πρόσβαση ατόμων με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων». (Πρόγραμμα συνεδρίου: http://pega-culsped.uth.gr/images/downloads/programma1.pdf )
 
 «Αξιολόγηση της οπτικής και ακουστικής μνήμης σε παιδιά με δυσλεξία», 
 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Εκπαίδευσης με Διεθνή Συμμετοχή -  «Διλήμματα και προοπτικές στην Ειδική Εκπαίδευση».  Οργάνωση συνεδρίου : Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδος, Τομέας Ειδικής παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών. (Πρόγραμμα συνεδρίου: http://ssn.ach.sch.gr/autosch/joomla15/images/pdf/programma_14_04.pdf
  (p.22)

 

Συμμετοχή σε συνέδρια-σεμινάρια:



«Πολιτισμός/Ειδική Αγωγή. Η πρόσβαση Ατόμων με Αναπηρίες ή/και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες στο φυσικό και πολιτισμικό περιβάλλον των μουσείων και των αρχαιολογικών χώρων», (30 ECTS) 150 ώρες. Πρόγραμμα Επικαιροποίησης Γνώσεων Αποφοίτων (ΠΕΓΑ), Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας
 
«Διαταραχές στο Φάσμα του Αυτισμού: Γλώσσα, Μουσικοθεραπεία, Αδελφική Σχέση, Ενσωμάτωση», Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή", Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
 
«Πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», επιμόρφωση 35 ωρών, ΠΕΚ Λάρισας, Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων

 

«Εκπαίδευση Παιδιών με Αυτισμό». Οργάνωση σεμιναρίου: Περιφερειακή Δ/νση ΠΕ & ΔΕ Θεσσαλίας, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Σύλλογος Γονέων κηδεμόνων & Φίλων ατόμων με αυτισμό Ν. Λάρισας.

«Διλήμματα και προοπτικές στην Ειδική Εκπαίδευση». 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Εκπαίδευσης με Διεθνή Συμμετοχή. Οργάνωση σεμιναρίου : Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδας, Τομέας Ειδικής παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.

  «Από τη θεωρία στη δράση- Χτίζουμε την ειδική αγωγή στην πράξη». Οργάνωση σεμιναρίου: Σύλλογος Αποφοίτων Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής Θεσσαλίας.

 «Ενταξιακή εκπαίδευση: Πρακτικές Υποστήριξης στο Σχολείο και στην Οικογένεια». Οργάνωση σεμιναρίου: Μεταπτυχιακά Προγράμματα Σπουδών «Ειδική Αγωγή»- «Συμβουλευτική στην Ειδική Αγωγή, Εκπαίδευση-Υγεία»-«Παιδαγωγικό Παιχίδι και Παιδαγωγικό Υλικό στην Πρώτη Παιδική Ηλικία» της Σχολής Επιστημών του Ανθρώπου του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

“Teaching effectively in inclusive classrooms”- Professor Richard Rose, University of Northampton (εργαστηριακό σεμινάριο). Οργάνωση σεμιναρίου : Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών «Ειδική Αγωγή», του Παιδαγωγικού Τμήματος Ειδικής Αγωγής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

 «Κοινωνικοπαιδαγωγικό Θέατρο και Μουσικοκινητικές Δραστηριότητες». Οργάνωση σεμιναρίου : Κέντρο Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) Βόλου- Μανώλης Φιλιππάκης.

 « Συναισθηματική Υγεία στην τάξη ». Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας, τομέας Αγωγής Υγείας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας και το Κέντρο Πρόληψης Ναρκωτικών Ν. Ευβοίας και με επιμορφωτικό φορέα το Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.

 « Επικοινωνία και σεξουαλικότητα ». Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας, τομέας Αγωγής Υγείας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας και το Κέντρο Πρόληψης Ναρκωτικών Ν. Ευβοίας.

« Ασφαλής χρήση του Διαδικτύου από παιδιά και εφήβους ». Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας, τομέας Αγωγής Υγείας σε συνεργασία με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας και το Κέντρο Πρόληψης Ναρκωτικών Ν. Ευβοίας.

 « Απεικονίζοντας το περιβάλλον μας. Τεχνική της μακέτας και χαρτογράφηση ». Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ευβοίας, τομέας Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.

 « Κοινωνία της Πληροφορίας » . Πρόγραμμα κατάρτισης σε βασικές δεξιότητες χρήσης τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας (ΤΠΕ). Κέντρο Έρευνας Πληροφόρησης και Επιμόρφωσης Θεσσαλίας (ΚΕΠΕΘ)

  « Η Ειδική Αγωγή στην κοινωνία της Γνώσης » .1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ειδικής Αγωγής. Οργάνωση σεμιναρίου : Εταιρεία Ειδικής Παιδαγωγικής Ελλάδας, Τομέας Ειδικής παιδαγωγικής και Ψυχολογίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών.

«Διαφυλικές σχέσεις – Αντιμετώπιση προσωπικών Κρίσεων ». Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Τμήμα Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας.

 « Η προαγωγή της υγείας στο σχολικό περιβάλλον ». Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Παιδιατρική Κλινική Ιατρικού Τμήματος, Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής, Τμήμα Αγωγής Υγείας της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Μαγνησίας.

 

 

 

 


 


 


 

 




0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου